ASF - Jak być o krok przed nim?

KOMUNIKAT POWIATOWEGO LEKARZA WETERYNARII

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Chojnicach z dniem 28 maja 2019r. unieważnia odznakę identyfikacyjną o numerze: 220385. Posługiwanie odznaką weterynaryjną przez osoby nieupoważnione przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Chojnicach jest niezgodne z prawem.

 

Ewentualnego znalazcę prosimy o kontakt

z Inspekcją Weterynaryjną Powiatowym Inspektoratem Weterynarii

ul. Łużycka 1A, 89-600 Chojnice, tel. 52 397 35 53.

 

 

 

RODO w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Chojnicach

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chojnicach jest Powiatowy  Lekarz Weterynarii, ul. Łużycka 1A, 89-600 Chojnice.

Inspektor ochrony danych osobowych

W sprawach, związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się  z Inspektorem Ochrony Danych :

- przez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,

- telefonicznie (58) 300-39-61,

- listownie na adres: Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk

Czytaj więcej...

Zapytanie ofertowe - materiały biurowe 2018

Powiatowy Lekarz Weterynarii  w Chojnicach zaprasza do składania ofert na zakup z sukcesywną dostawą materiałów biurowych, do siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Chojnicach przy ul. Pietruszkowa 28, 89-600 Chojnice;

Postępowanie jest prowadzone w trybie do 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.).

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych, określonych szczegółowo w Załączniku nr 1.
  2. Ilość danego asortymentu może ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych artykułów Wykonawca nie może mieć roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dodatkowa ilość zamawianych artykułu będzie dokonana po cenach wskazanych w formularzu ofertowym Wykonawcy.
  3. Wymagany termin dostawy maksymalnie 3 dni kalendarzowe od momentu przesłania zapotrzebowania pocztą elektroniczną, faxem lub telefonicznie.
  4. Wymagane podpisanie umowy na warunkach stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego pisma.

 

Czytaj więcej...